Thursday, March 15, 2012

~ Askum,aku stdy knek ~

Askum ... ya lamak aku x ubt blogger aku tok ehh... hehehe ... knek aku tgh Stdy Di Pelita Maslaut Sdn Bhd Bahagian Miri koh.. hehehe .... knek hbgn aku ngan yg trcinta makin rapat...aku wndu alu jak ngan nya ehh.... dh jmp pun ari mnggu jak,tp xpat..yg pnting ada jmp.... coz abis stdy tok lak...mudahan aku dpt partical ngan company tmpt bpak aku keja di Kuala Lumpur.... dh lah byk lalu jak aku lalui bila tnggal asrama tok,knek da bnda pleq mnganggu asrama mek org..tp mekorg smua tabah menghadapi ya..... n aku tnsion lh stdy pasal deck tok... tp xpalh..aku try the best... Yang Trsayang da pdh , stdy mena2 .. demi masa dpn mek duak.... knek mek duak dh 9 bulan,tp mek duak mok hbgn tok jauh gik..... Aku bahagia alu ngan Adeq Aielya or My future wife ... muahhzzz... muahhzzzz ..wndu alu Eyjam Ngan Aielya ..... 

No comments:

Post a Comment