Friday, November 5, 2010

~adakah aku akn kembali gembira n bhgia skali lagi

~Hmm..knek aku dh hepi sbb dak kwn smua da neman aku..n paling aku bowink bulan tok,ahe alu jak trimak..pksa gik mntak mak dwit pkey blanja..hehehe..lmk2 aku kapel,tok lh paling lmk aku single.x brasa alu jak,tp dpt kh x aku idup bhgia n da x org nok t'syg neman idup aku tok..aku jeles jak diat dak kwn2 smua da kapel...tp aku..hmm,msih jauk k'seorgan...tnpa org nok aku syg..gney2 pun aku kn coba utk single n 2nggu cinta n syg ya dtg kdrik lam idup aku..aku x ptt 2tup pntu ati aku sbb mybe da suatu masa klak da org yang akn membuat aku bhgia n hepi smula...."I STILL WAITING 4 SOMEONE THAT CAN MAKE MY LIFE HEPI AGAIN"

4 comments:

  1. taQk pastikn akan capai kebahagian taQk yar..mybe satu ari lark taQk pasti akn bahagia ngn org yg paling taQk syg......kta x tauk...hanya ALLAH jak yg tauk.....berdoalh kepada ALLAH supaya taQk dpt capai kebahagian taQk.....

    ReplyDelete
  2. cepat o lambat...kompom ktk akan dapat sesorg yg bena2 layak utk dicintai n mencintai ktk sepenuh hati nya..suma yg berlaku pasti ada hikmahnya...dimana ada kemahuan,,,disitu ada jalan penyelesaian...x semudah ya ktk mengecapi kebahagiaan..bila semakin sukar utk memperoleh...pasti benda ya akan semakin bermakna bg ktk n akan berkekalan..jgn cemburu ngan geng2 nok da ada gerek o apa...ktk juz open kan minda ktk...kompom...org yg ktk tgu akan datg..boh ktk riso...

    ReplyDelete
  3. Atie Qah : Knek Mmg kmk tngh 2nggu org nok mena2 pat neman mek bh..wlu lmk gney2 pun,kmk kn 2nggu juak lh

    ReplyDelete
  4. Jueiyna : hehehe..makseh byk2 ngan torg sbb tlg kmk bla tyme daktok,tp pa nok ktk pdh ya kmk kn dgr..mybe bkn knek,tp dudi ari lak mybe kmk akn jmp org nok mena2 pat mencintai kmk spnuh ati...:)

    ReplyDelete