Friday, November 19, 2010

~hmmmm

hmmm....Bila sorg2,msti aku t'pkir kenangan2 aku ngan org nok aku prnh syg...knek smua ya smua dh xda gk..aku ingin nak kapel ngan seseorg,tp bkn knek..aku tkt org nok aku trimak ya xdpt asa syg dr aku..yalh bnda aku paling xmok...bgus gk aku b'kwn jak...drpd nama aku d'jaek oleh org...aku lebih rela jual mahal sbb aku xmok prasaan org ya d'maen2 oleh aku jak....aku lebih rela single lok gkpun kwn2 aku byk bwik smangat ngan aku utk twus kn hidup tnpa org yang t'syg menemani hidup aku tok...aku prnh t'pkir nak polh keja nok bodo,tp x guna juak sbb bnda ya smua dh b'laku...syukur alhamdulliah aku dh jd ejam aka bob nok kdak dolok gk..slalu tdo ahe,lepak2 ( x lepak smpy ahe2 mcm kol 1 or 2 pagi) n b'lombak ( mun bowink n tnsion jak aku b'lombak)..hehehe...."ADAKAH HIDUP AKU AKAN KEMBALI GEMBIRA N BAHAGIA SEPERTI WAKTU DAHULU"

No comments:

Post a Comment