Wednesday, October 27, 2010

Bosan N Bowink

~hmm,knek aku mena2 mok 2tup pntu ati aku tyme tok..mybe aku xpat trimak sapa2 lok sbb ati aku dh twok t'lukak oleh org nok aku prnh syg..cdak xtauk kdak ney asa aku bla cdak maen2 jak bla kapel..aku syg ngan daknya alu..phl cdak xpat dkya ngan aku,adakah aku tok x perfect,jaek n da nyakit ati cdak..aku xda niat nak bls dndam ngan cdak nya sbb aku lbih suka diat daknya hepi..n mybe word single tok lmk lh untuk nya brubh jd word couple sbb aku mls nak b'gweq n bia lh smua bnda ya hadir kdrik lam hidup aku...mun lh mena2 word CINTA ya hadir kdrik lam idup aku mybe ya jodoh kali.tp mun bkn jodoh pun xpa,asal nok mena2 setia n phm tntang aku..hurm..okielh,dh kurang idea tok n mybe da mistake kali word tok..biasalh,lyn bowink..hehehe

No comments:

Post a Comment