Friday, October 29, 2010

~hidup Ku

~Hmm,knek hidupku k'seorgan n kesepian tanpa org nok aku syg..nok neman aku knek cuma geng2 n family aku..aku windu tyme kapel2 dolok..tp smua dh xda gik & mls jak asa nak kapel lok..bia lh single lok sbb x ajin jak asa aku nak cwik gweq n bia lh cinta n sayang ya dtg kdrik lam hidup aku,bnda ya xkn hilang lam hidup kta tok.cuma kta sbar jak n menanti kdatangan org nok mena2 phm n neman kta.Aku Byk berterima kasih ngan adek angkat n mak angkt aku,cdak duak ya lh nok slalu bwik smngat ngan aku n x lupak juak ngan kwn2 aku..cdak nya besh,sporting n gila jak pngey..tp aku ingin org nok prnh mendampingi aku dolok,kembali ke pangkuan aku sbb aku still sygkn nya..tp mun pat,aku redha jak ngan ketentuan illahi.Bak kata Kumpulan dewa "TUHAN KIRIMKN LH AKU,KEKASIH YANG BAIK HATI"..okie lh..xda idea.mun nak tetak,twus kn...

No comments:

Post a Comment