Tuesday, October 26, 2010

~sekira nya masa dpt d'undur..aku akan menyayangi dirimu dan aku takkan melepaskan ko sbb aku syg kn ko alu..tp knek aku mok ko kembali dlm hidup aku..tp aku xtauk dpt kh x..mun aku dpt ko blit,aku akan jaga n sayang ko alu2..sbb ia peluang aku untuk membuktikn yang aku sayang kn ko..mun impian ya x trcapai aku redha ngan pa nok b'laku..mybe bkn jodoh kta duak..

~knek aku single,mls nak pkir nak kapel..aku tutup pntu ati aku utk org laen lok..aku mok coba brapa lmk aku pat b'tahan tnpa seseorg nok aku syg..sbb aku polh dktok pun,ati aku knek dh twok d'lukai oleh org nok aku syg...tp aku xda niat alu nak bls dendam..cuma nok aku mok,org nok aku prnh syg ya bhgia slalu...

~knek cuma kwn jak tmpt aku hepy  sbb kwn ialah tman paling pnting lam dunia...bkn senang pun nak cwik kwn tok sbb xsmua kwn tok dpt phm prasaan kta.

~Mun nak tetak,tetak jak lh..aku xkesah..hehehehe

^LUAHAN HATI EJAM^

No comments:

Post a Comment